Słoniki

Witam, wszystkich
dawne mie tutaj nie było, człowiek ciągle w  biegu ale troszkę czasu znalazłam na zrobienie kilku prac:)
Jedną z nich są słoniki zrobione na podstawie instrukcji Ani Kućko :)
Wykonałam je dla koleżanki zamiast kwiatów weselnych, bo z dużą ilością kwiatów to jednak jest problem po weselu (coś o tym wiem z własnego doświadczenia :) ). Kwiaty by zwiędły a tak prezent pozostanie :)
Muszę się przyznać, że koleżance tą niespodzainką sprawiłam ogromną i bardzo się z nich uradowała a co jednocześnie uradowało i mnie....
ale dobra juz dosyć pisania i juz wam pokazuję fotki :)

Dla niej :)

Dla niego :)
Jako para :)


 A tutaj z moją córcią :)

Czekam na wasze opinie i gorąco was wszystkich pozdrawiam :)



4 komentarze:

  1. Słoniki I klasa!!! Gratuluję, bo wiem ile w nich pracy !!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam słoniki, a te są przepiękne! a jakie wielkie! i świetny pomysł żeby zamiast kwiatów dać :)
    pastelowy-imbryczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Y jakie duże te słoniki:) śliczniuchne!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe słowo pozostawione na blogu ...:)